KLANTENSERVICE
Heb je vragen over de webshop, jouw bestelling of een andere vraag?
Wij proberen op deze pagina jouw vraag te beantwoorden.
Winkeladres:
Handelskade 56A
3434 BD NIEUWEGEIN
E-mail:
Voor voorraad en/of productinformatie, kunt u mailen naar onderstaand mailadres.
Wij streven ernaar uw e-mail binnen één werkdag te beantwoorden.
U KUNT ONS TELEFONISCH BEREIKEN TIJDENS ONZE OPENINGSTIJDEN:
Openingstijden Winkel:
Dinsdag t/m Vrijdag van 10.00u tot 17.00u
Zaterdag van 10.00u tot 16.00u
Correspondentie adres:
CROSSDOCK
T.a.v. afdeling Klantenservice
Handelskade 56A
3434 BD NIEUWEGEIN
1 LEVERTIJD
1.1 Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Zodra de betaling bij ons binnen is, versturen wij uw bestelling binnen 48 uur.
U kunt bij de bestelling aangeven op welk adres u uw bestelling geleverd wilt hebben.
Binnen Nederland versturen wij via PostNL.
Wij gaan ervan uit dat zowel Post NL de volgende werkdag uw pakket bezorgt, helaas hebben wij op de daadwerkelijke bezorging geen invloed.
Wilt u uw bestelling met spoed geleverd hebben, neem dan telefonisch contact op met ons op, zodat we samen kunnen kijken, welke mogelijkheden er zijn.
2 VERZENDKOSTEN
2.1 Wat zijn de verzendkosten?
Uw producten zullen met zorg verpakt worden en indien mogelijk, als één pakket verstuurt worden,
Verzending zal plaatsvinden binnen 48 uur nadat uw betaling is bijgeschreven op onze rekening.
Binnen Nederland bedragen de verzendkosten € 6,25.
Bij bestellingen vanaf € 125,00 verzenden wij binnen Nederland gratis.
Voor bestellingen naar Duitsland en België rekenen wij € 24,95.
De verzendkosten worden automatisch verrekend bij het afronden van uw bestelling.
Wilt u uw bestelling verstuurd naar een ander land, dan hierboven genoemd, stuur ons dan een e-mail,
zodat wij u hierover kunnen informeren.
3 OPHALEN
3.1 Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
U kunt de artikelen in onze winkel bekijken en passen.
Onze winkel is geopend conform de vermelde openingstijden op onze website
Wilt u er zeker van zijn dat een artikel op voorraad is, als u in de winkel langs komt, dan kunt u het artikel via de e-mail laten reserveren.
Vermeld in de e-mail:
Ø Het artikelnummer
Ø De maat
Ø Evt. de kleur
Ø De datum wanneer u het artikel op wilt komen halen
Ø Uw telefoonnummer
U ontvangt van ons altijd een bevestigings e-mail, dat wij het artikel gereserveerd hebben en hoelang wij het artikel voor u reserveren.
4 BETALEN
4.1 Hoe kan ik betalen?
Na het afronden van uw bestelling, ontvangt u automatisch een factuur op het door u opgegeven e-mailadres.
U kunt dan de betaling via Ideal (Mollie) overmaken.
Staat uw bank er niet bij, neemt u dan contact met ons op, dan kunnen wij de mogelijkheden met u bespreken.
In onze winkel kunt u zowel via de pin, als contant betalen.
5 ANNULEREN
5.1 Kan ik mijn bestelling annuleren?
Indien u na het afronden van uw bestelling deze wilt annuleren, is dit alleen mogelijk,
voordat uw betaling heeft plaats gevonden.
U dient ons van uw annulering per e-mail te verwittigen o.v.v. uw bestelnummer.
Indien betaling reeds heeft plaatsgevonden, is annulering niet meer mogelijk.
Hebben wij na 7 dagen nog géén betaling ontvangen, dan zullen wij de bestelling zonder tegenbericht kosteloos annuleren.
6 RETOURNEREN (ONLINE)
6.1 Kan ik mijn bestelling retour zenden? (Online bestellingen)
Retourneren is mogelijk binnen veertien (14) kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling.
De kosten voor het retour zenden zijn voor uw eigen rekening.
Gebruikt u voor het retourneren van de bestelling a.u.b. het Retourformulier
Vult u dit zo volledig mogelijk in, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat het orderbedrag z.s.m.
aan u gerestitueerd wordt.
Bij retournering van de gehele bestelling worden ook de eerste verzendkosten vergoed.
Dit gebeurt niet bij retournering van een deel van de bestelling.
Wanneer u artikelen retourneert en het bestelbedrag komt onder de grens voor gratis verzenden,
dan wordt er alsnog € 6,25 (of overige tarief buiten NL) verrekend met het te crediteren bedrag.
Stuurt u het pakket, deugdelijk verpakt en in de originele verpakking, naar:
CROSSDOCK
Handelskade 56a
3434 BD Nieuwegein
Pakketten die beschadigd, onvoldoende gefrankeerd of niet deugdelijk verpakt zijn, worden door ons niet aangenomen en zullen door ons niet behandeld worden.
U kunt het artikel ook evt. zelf retour bezorgen/(om)ruilen in onze winkel.
LET OP: Afgeprijsde (AKTIE) artikelen mogen enkel GERUILD worden voor een ander artikel.
U ontvangt hiervoor géén geld retour. (Zie onze leveringsvoorwaarden.)
Verzendkosten van omruilen bedraagt € 6,25 en komen ten laste van de koper.
Afgeprijsde (AKTIE) artikelen staan duidelijk omschreven bij het product.
6.2 Kan ik mijn bestelling retour brengen? (Winkel aankoop)
Retourneren van artikelen die in de winkel zijn gekocht, mogen uitsluitend retour binnen 7 kalenderdagen na aankoop op vertoon van de kassabon.
Het artikel mag omgeruild worden voor een ander artikel of u krijgt een tegoedbon, welke binnen 1 jaar besteed dient te worden.
WIJ GEVEN GEEN GELD TERUG !
7 VRAGEN / KLACHTEN
7.1 Vragen of Klachten ?
Heeft u vragen over een artikel/de bestelwijze etc., of wilt u een afspraak maken buiten de openingstijden, belt u dan gerust (tijdens onze openingstijden) met
Ondanks onze goede zorgen, kan het zijn dat u toch ontevreden bent.
Mocht u een klacht hebben, belt u dan gerust of stuur ons een e-mail.
We streven ernaar om binnen 48 uur te reageren op uw vragen en/of klachten.